Reklama – fakt niezaprzeczalny – jest bardzo istotna – a słodycze reklamowe są małym, zgrabnym i smakowitym jej nośnikiem. Nasze słodycze reklamowe sprawdziły się już wielokrotnie – a ich szeroki asortyment sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Słodycze reklamowe sprawdzą się znakomicie na spotkaniu biznesowym, przy trudnych negocjacjach z kluczowym klientem, a także na targach – ze względu na swą uniwersalność, a także niepowtarzalny smak.
Korzystając z usług w banku zawsze miło odbieram gdy czekając na swoją kolej mam w zasięgu ręki poczęstunek w postaci słodyczy reklamowych, osładzając sobie gorzkie chwile czekania doceniam dbałość banku o swoich klientów w tak drobnym szczególe jakim są słodycze reklamowe.
Naturalną reakcją człowieka obdarowanego słodyczami reklamowymi jest uśmiech więc oferując słodycze reklamowe potencjalnemu kontrahentowi na wstępie negocjacji uzyskujemy przychylność oraz dobry obraz naszego produktu i firmy postrzeganej poprzez nasza osobę w oczach potencjalnego nabywcy.
Wg mnie słodycze reklamowe jako bezpośrednia forma reklamy i niezobowiązującego podarunku jest bardzo efektywnym środkiem pozyskiwania nowych klientów. Potencjalny klient obdarowany reklamowymi słodyczami zaczyna z nami rozmowę z przyjacielskiej płaszczyzny i będąc pod wpływem endorfin ma otwarty umysł na nasza ofertę.
Kiedyś zbierałem firmowe kalendarzyki reklamowe, miałem ich ponad sześć tysięcy, teraz jednak zająłem się zbieraniem słodyczy reklamowych oferowanych przez firmy podczas różnych imprez. Słodycze reklamowe i ich etykiety są bardzo efektowne.